Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά: http://hdl.handle.net/20.500.12037/832
Τίτλος: Lesvos Education Sector Working Group Meeting Minutes (01/2019 - 02/2019)
Εναλλακτικός τίτλος: Πρακτικά Συναντήσεων Επιτροπής Εκπαίδευσης (01/2019 - 02/2019)
Επίπεδο εγγραφής: Έργo υπό ανανέωση
Εξειδίκευση τύπου : Έκθεση-Αναφορά
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημιουργός: United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR)
Χρονολογία: 2019-10-21
Περιγραφή: Minutes from Education Working Group meetings that take place twice a month at the UNHCR Office, in Mytilene. The document includes updates concerning refugee and migrant education.
Πρακτικά από το Εκπαιδευτικό Συντονιστικό που πραγματοποιείται δύο φορές τον μήνα στα γραφεία της Ύπατης Αρμοστείας, στη Μυτιλήνη. Το τεκμήριο περιλαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με την εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών.
Θέμα: Εκπαίδευση
Education
Τοπική κάλυψη: Lesvos
Λέσβος
Lesvos Kara Tepe
Λέσβος Καρά Τεπέ
Lesvos Mytilene
Λέσβος Μυτιλήνη
Lesvos Moria
Λέσβος Μόρια
Χρονική κάλυψη: 01/2019 - 02/2019
Λέξεις-Κλειδιά: Tυπική εκπαίδευσηFormal EducationΜη τυπική εκπαίδευσηNon-formal EducationΔομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ)Reception Facilities for Refugee Education (RFRE)Τάξεις υποδοχήςReception Classes
Δικαιούχος πνευματικών δικαιωμάτων: UNHCR © 2019
Άδεια χρήσης: Επιφύλαξη Παντός Δικαιώματος
Σημειώσεις : Σύνολο 2 αντικείμενα pdf.
Total 2 pdf items.
Διάθεση ψηφιακού τεκμηρίου: Πλήρης
Εμφανίζεται στις Ομάδες Τεκμηρίων: 1.1.3 Ευάλωτες ομάδες
1.1.4 Ασυνόδευτοι ανήλικοι
1.5.1 Εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών
4.1.1 Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες
4.2.1 Τοπικές ΜΚΟ/ Συλλογικότητες
4.2.2 Ελληνικές ΜΚΟ/ Συλλογικότητες
4.2.3 Μη-Ελληνικές ΜΚΟ/ Συλλογικότητες
5.1.1.4 Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
5.1.3.1 Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
5.1.3.2 Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
6.1.1 Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ψηφιακά Αρχεία
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ESWG_Meeting Minutes_9.1.19-.pdf141.54 kBAdobe PDFΔείτε/Ανοίξτε
ESWG_Minutes_ 20 February 2019.pdf142.78 kBAdobe PDFΔείτε/Ανοίξτε